Остання публікація

Нотатки з війни | "Місцевих війна загартувала"

Зображення
Сільською вулицею прямує немолода жінка. Поруч неї човгає хлопчина років восьми. Вочевидь, онук.

«Хай візьме гроші і припинить справу»



Бізнесмен із Павлограда розповів про продовження історії зі своїм викраденням

Павлоградський бізнесмен Олексій Шевцов, який ще взимку 2017 року розповів журналістам про своє викрадення і катування невідомими, стверджує, що йому й досі надходять погрози від імовірного замовника цього злочину. Також він вкотре висловив сумнів у бажанні місцевої поліції розслідувати його справу.

Телефонна розмова журналіста з 43-річним підприємцем відбулася 17 липня. Олексій Шевцов повідомив, що на початку червня, коли він перебував із сином у лікарні, йому подзвонили з невідомого номера. «Якийсь чоловік із бандитським голосом сказав, що він і його приятелі хочуть зі мною зустрітися, - сказав О. Шевцов. - Я запитав, навіщо. Чоловік пояснив, що їм потрібно «порєшать» зі мною справу мого викрадення. А саме, вони хочуть, щоб я забрав із поліції свою заяву про злочин і далі не роздмухував цю тему. Мовляв, хлопці, які взимку мене вивозили за місто й били, просто помилилися. Я відповів, що жодних зустрічей із ними не буде. Досить».

«З ким домовлятися, про що?»

За словами Олексія, невідомий повідомив, що його чекатимуть біля під`їзду його будинку. «Ми з сином саме виходили з лікарні. Та коли я почув це, змушений був виїхати разом із дитиною за місто. І вдома не був два тижні…» - розповів підприємець. Також він запевнив, що йому й досі надходять погрози від імені тих, хто, на його думку, замовив його викрадення. «Він (замовник – прим. авт.) погрожував мені через нашого спільного знайомого, який дзвонив мені телефоном. Той казав, цитую: «Хай візьме гроші і припинить справу. Інакше ним займуться правоохоронні органи»», - повідомив бізнесмен.

За словами О. Шевцова, він чи не щотижня звертається до поліції, зустрічається з її керівниками, але вже втратив надію, що його справу правоохоронці належним чином розслідують. «Я був у поліції, мені відповіли, що вони займаються, ловлять злочинців, що моя справа у них в пріоритеті. За словами поліцейських, всі ті, хто мене викрадав і катував, встановлені, а один із них, начебто, знаходиться в СІЗО за підозрою у скоєнні іншого злочину. Однак у жодних слідчих діях я ще не брав участі. Тож мені видається так, що поліція просто тягне час», - зробив висновок Олексій. Він вкотре запевнив, що не збирається йти ймовірним замовникам свого викрадення на поступки і брати від них гроші. «З ким домовлятися, про що? Адже не все можна купити! Хоч у мене, зізнаюся, вже нерви здають», - зазначив Олексій Шевцов.

Викрали і добу катували

Нагадаємо, на початку січня 2017 року герой цієї історії, 43-річний павлоградський підприємець, який тривалий час займається посередницькою торгівлею промислової продукції (укладає угоди на продаж деяких видів складальних вузлів), зустрівся з павлоградськими журналістами. Олексій Шевцов розповів їм про неймовірну, на перший погляд, пригоду, яка, начебто, сталася з ним на різдвяні свята. За його словами, 6 січня невідомі люди у телефонній розмові безпідставно звинуватили його у крадіжці коштовної продукції, після того силоміць вивезли до безлюдного місця, довго катували, а потім усю ніч тримали в полоні під прицілом пістолетів. Коли ж він звернувся за допомогою до поліції, то там, за словами Олексія, відверто проігнорували заяву про тяжкий злочин і порадили не роздмухувати справу. Докладно про це можна прочитати тут: (Бізнесмен із Павлограда заявляє, що його викрали і катували).

Поліція проводить розслідування

За кілька днів, 19 січня, у Павлоградському відділі поліції після звернення за коментарем журналістові повідомили, що за фактом незаконного викрадення місцевого бізнесмена відкрито кримінальне провадження за ч.1 ст. 146 КК України. У повідомленні, зокрема, йшлося: «07.01.2017 року до Павлоградського відділу поліції надійшло повідомлення від громадянина 1974 р.н., про те що, він отримав тілесні ушкодження від невідомих осіб. Дане повідомлення  було зареєстровано. В ході перевірки даного факту було встановлено, що заявник не надав відомості, які б містили ознаки кримінального правопорушення. У зв’язку з цимкримінальне провадження відкрито  не було. Після повторного звернення та надання повної інформації про вчинення відносно заявника  кримінального правопорушення, відомості було внесено до ЄРДР  за  ч. 1  ст. 146 КК України (незаконне позбавлення волі або викрадення людини)». За інформацією прес-служби відділу, правоохоронці «вживають всі необхідні заходи», аби притягти винних у скєнні злочину, про який повідомив потерпілий, до кримінальної відповідальності.

«Я не збираюся відступати»

Три місяці потому, 30 березня, Олексій Шевцов знов зустрівся з журналістами і розповів, що його ймовірний кривдник продовжує йому погрожувати, а поліція досі нічого не зробила. «З моменту нашої першої розмови поліція відкрила кримінальну справу за моєю заявою про викрадення і побиття. Слідчий запевнив, що всі фігуранти злочину встановлені, опитані і що залишилося їх заарештувати. Однак на цьому все закінчилося. Мій колишній бізнес-партнер, якого я вважаю замовником свого викрадення, досі вільно розгулює по місту і погрожує мені», - сказав О. Шевцов.


 Він розповів, що 3 березня між ним і ймовірним замовником злочину сталася зустріч. «Я стояв біля банкомату, а він до мене підійшов і почав у грубій формі погружувати, - повідомив Олексій. - Говорив приблизно наступне: «На тебе чекають на тому світі». А ще через наших спільних знайомих передавав мені «привіти від небіжчиків». Що він хотів? Щоб я забрав свою заяву в поліцію, в якому я називав його організатором свого викрадення. Я йому тоді відповів, що не збираюся цього робити». О. Шевцов зізнався, що сумнівається в бажанні поліції розслідувати злочин, жертвою якого він, за його словами, став цієї зими. «Я їм не вірю, прямо скажу. Але я не збираюся відступати. Зрозумійте, мені 43 роки. Пора жити в нормальній країні - якщо не мені, то хоча б моїм дітям», - вкотре повторив підприємець..

За два дня, 5 квітня, прес-служба Павлоградського відділу поліції надала журналістові, авторові цих рядків, черговий письмовий коментар у справі Олексія Шевцова. Ось, що в ньому зазначалося: «Відомості внесено до ЄРДР  за ст. 146 КК України (незаконне позбавлення волі або викрадення людини). На теперішній час слідством вживаються всі необхідні заходи та документування причетності до вказаного кримінального правопорушення встановлених осіб. Тривають слідчі дії».

P.S.

У середу, 19 липня, журналіст спілкувався з прес-офіцером Павлоградського відділу поліції Анною Малишевою. За її словами, розслідування у даному кримінальному провадженні, де потерпілим виступає Олексій Шевцов, триває, «На теперішній час працівники Павлоградського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області проводять комплекс слідчо-розшукових дій та оперативно-розшукових заходів, спрямованих на встановлення повного кола осіб, які причетні до скоєння вказаного кримінального правопорушення, та  отримання доказів їх причетності. Хочу зазначити, що строки розслідування не завджи залежать від бажання самого слідчого. Є чітки процедурні вимоги Кримінально-процесуального кодексу, порушувати які ми не маємо права. Крім того, дане кримінальне провадження містить певні нюанси і передбачає проведення заходів, розголошувати які слідчий не має права не лише пресі, а й потерпілому. Оскільки це є таємницею слідства. Тож, коли будуть результати, ми повідомимо йому про них. Тим більш, що між слідчим і потерпілим налагоджений тісний контакт», - повідомила Анна Малишева.

Олександр Шульга для www.5632.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно клепати косу. Поради від сільського косаря з Чернігівщини (відео)

Меотида: краса, яку навпіл розірвала війна (відео)

"Істерик ні в кого немає". Як живуть кияни під обстрілами.