Остання публікація

Нотатки з війни | "Місцевих війна загартувала"

Зображення
Сільською вулицею прямує немолода жінка. Поруч неї човгає хлопчина років восьми. Вочевидь, онук.

Денис Єфімов: «Мрію бути військовим, як мій батько»

Цього хлопчину в камуфльованому однострої звати Денис Єфімов. Юнак родом із міста Лозової. Йому 16 років і він учень 2-го курсу Харківського військового ліцею «Патріот». У майбутньому хоче стати прикордонником. А ще захоплюється історією і літературою.

«Два роки тому, коли мені було 14-ть,  я вперше чітко й глибоко усвідомив себе українцем, - говорить Денис. – Цікавився історією нашої держави, вивчав її культуру, мову. І, зрештою, вирішив стати військовим, як мій батько – Денис Юрійович Єфімов. Саме його приклад надихнув мене обрати цей шлях. Батько був підполковником ЗСУ оперативного командування «Схід». На жаль, його вже немає з нами...»

Хлопець розповідає, що перші свої кроки до здійснення мрії він почав у "Кадетському корпусі" в Харкові. Та згодом перейшов до військового ліцею «Патріот» і жодного разу про це не пошкодував.



По завершенню навчання Денис планує поступити до Національної академії державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. І в якості офіцера бути гідним захисником Батьківщини.



«Україна для мене – це щось дуже високе й водночас близьке, - каже Денис. - Це мої рідні, друзі, мій дім, природа довкола, наша історія. Мені дуже цікаво досліджувати події останнього століття, вивчати боротьбу «Січових стрільців», воїнів ОУН-УПА. У нашому минулому є чимало героїчних постатей, які надихають».



P
.
S.

Познайомитися з лозівчанином-ліцеїстом мені пощастило 14 жовтня під час ходи до Дня захисника України. На акцію юнака запросила його знайома вчителька Людмила Куштим, яка допомагає здібному учневі готуватися до здачі ЗНО з історії.

Олександр Шульга


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно клепати косу. Поради від сільського косаря з Чернігівщини (відео)

Меотида: краса, яку навпіл розірвала війна (відео)

"Істерик ні в кого немає". Як живуть кияни під обстрілами.